Představte si ten pocit zoufalství, když si někdo z vašeho okolí pořídí internetovou stránku s cílem prezentovat se na ní a ona ho vůbec neprezentuje. Dotyčný si zřídil svůj web, ale není o nic slavnější než kdy dříve, i nadále ho znají jenom jeho příbuzní a blízcí. Nebo tak nanejvýš ještě zaměstnanci záchytné stanice a místní strážníci.
V takové chvíli si leckdo o dotyčném pomyslí něco ne zrovna lichotivého. Protože znáte to – odevšad je slyšet, jak se dá na internetu úžasně vydělávat, jak se jeho prostřednictvím lze stát známými, a když pak vidíte, jak se zrovna tomuto břídilovi ani trochu nedaří, jak si ho nikdo nevšímá, pociťujete to jako jeho naprostou neschopnost.
To ovšem jenom do chvíle, než se rozhodnete mu předvést, jak to má vypadat, nebo do chvíle, než potřebujete vlastní web k nějakému jinému účelu, a dopadnete naprosto stejně.
Protože pak vám to přece jenom počne vrtat hlavou. Vždyť jste přece udělali všechno tím nejlepším způsobem, jaký si jen dokážete představit, vždyť jste se s tím tak piplali, než to bylo přesně takové, jak jste si to představovali a jak to mělo četnému publiku vysloveně učarovat! Tak proč to jenom ne a nefunguje? Proč si ani vás nikdo nikde nevšímá?
A dříve nebo později přijdete na to, proč jste v takové nezáviděníhodné situaci. Proč vás virtuální svět ‚nemá rád‘. Možná to odhalíte sami, možná vám to prozradí někdo jako já právě tady.
A sice tajemství ukryté v tom, jak se mají věci na vyhledávačích. Protože chcete-li se setkat s úspěchem, v první řadě .
Takové internetové vyhledávače totiž sice pomáhají lidem odhalit informace týkající se té či oné tématiky, pomáhají nalézt dokonce i vás, jenže současně mají i své priority a tudíž někoho neatraktivního odsouvají až někam daleko v nejednou pomalu nekonečném seznamu odkazů. A dotyčný je tak natolik vzdálen očím uživatelů, že si ho nikdo nevšimne, ani kdyby nabízel to vysloveně nejlepší, co si jenom lze představit.
Má-li se pak na tom něco změnit, má-li se třeba právě ta vaše stránka probojovat do čela vyhledaných odkazů, na něž zabrousí kdekdo, třeba i včetně potenciálních zákazníků, je třeba její SEO optimalizace. Již ale vesměs jen tak někdo nezvládne a ani vy nemusíte být v tomto výjimkou.
Ovšem jsou tu naštěstí už i specialisté, kteří se v oněch klíčových slovech, úpravách struktury webových stránek, linkbuildingu a kvalitních zpětných odkazech vyznají a pomohou vám. Abyste nebyli jako ten zde první zmíněný chudák, jehož měli všichni za hlupáka. Pochopitelně neprávem.