Volejbalové družstvo pro menší děti musí také vyjíždět na soustředění a trénovat také někde jinde, než ve střediskové tělocvičně a okolí. V létě je to snadné, když si děti poznačíte stejnými tričky. Jenže soustředění se konají i na podzim. A v tričku lítat po lese, když začíná být zima a sychravo? To vážně nejde.
Jenže Vy jste se nějak zasekli na těch tričkách!
A co reklamní mikiny? Ty Vás nenapadly? V těch se dá po lese lítat, aniž by došlo na nějaké to nastuzení, nebo dokonce rýmy. Stejně, jako na trička, i na reklamní mikiny se dá vyznačit logo sportovního klubu, ve kterém pracujete i Vy. Ve kterém vychováváte nové vynikající volejbalisty, které možná budou jednou i v reprezentačním týmu!
Musíte ale vybrat dobře.
Možná byste měli být u toho, až se někdo rozhodne, že se tedy pro celý Váš tým zajistí kvalitní reklamní mikiny. Protože určit materiál a barvu není jednoduché. Hlavně tedy tu barvu.
· Musíte brát v potaz barvy klubu a barvu názvu klubu.
· Ale také to, že sebou může některý sportovec švihnout do bahna. A co potom, když vedení vybere kanárkově žlutou barvu reklamních mikin? To by tedy nebylo nejvhodnější řešení, viďte? Kdo to bude po večerech prát? Jenže vedení by to myslelo v dobrém. Vy byste skvěle viděl i na nejposlednějšího loudu za obzorem.
· A zelené mikiny také nejsou zrovna vhodné. Splývají s přírodou. Moc byste toho při běhu neviděli.
Materiál reklamních mikin by měl být savý. Ale to je jasné.
Takže reklamní mikiny jsou dobrá volba, viďte?
Vidíte, jak pěkně máte vyřešeno i na dobu sychravých dnů a blížící se mrazivé zimy. Děti své reklamní mikiny mohou používat i v běžném životě. A že jich využívat budou, to si pište! Vždyť budou mít na jedinečných reklamních mikinách logo sportovního klubu, jehož členy jsou. Patří někam, kam se dostanou jen ti nejlepší! A to nemá kdekdo, je to tak? Budou pyšné a budou za takový dar od klubu šťastné a vděčné!